Ekonomická správa


  • Předpis a kontrola plateb nájemného (plateb do fondu údržby a oprav), úhrad za plnění poskytované s užíváním bytů a nebytových prostor,
  • vymáhání dlužného nájemného včetně příslušenství (vedení přehledu neplatičů, upomínky, platební rozkazy, vedení soudních procesů), jakož i náhrad škod na spravovaném majetku jménem vlastníků,
  • provádění vyúčtování tepla, vody, TUV, osvětlení, výtahů, odvozu odpadu, úklidu a ostatních služeb na jednotlivé nájemce či jiné odběratele dle platných předpisů,
  • vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb,
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur (věcná správnost, náležitosti dle zákona, sjednaná cena),
  • vedení účetnictví spojeného se správou budov, včetně daní (průběžné vedení účetnictví, předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitostí formou pravidelné měsíční uzávěrky a 1x ročně předkládání rozvahy o výši a účelu užití prostředků na provoz, údržbu a investice, činnost správce, právní zastoupení a úhrada ostatních souvisejících nákladů o výnosech z nájemného, zpracování daňových přiznání),
  • ekonomický management (analýza minulých období a prognóza o předpokládaných příjmech /výdajích a výnosech/, nákladech v následujícím období, řízení cash-flow, optimalizace nákladů a výnosů).