Ekonomická správa
- Předpis a kontrola plateb nájemného (plateb do fondu údržby a oprav), úhrad za plnění poskytované s užíváním bytů a nebytových prostor,
- vymáhání dlužného nájemného včetně příslušenství (vedení přehledu neplatičů, upomínky, platební rozkazy, vedení soudních procesů), jakož i náhrad škod na spravovaném majetku jménem vlastníků,
- provádění vyúčtování tepla, vody, TUV, osvětlení, výtahů, odvozu odpadu, úklidu a ostatních služeb na jednotlivé nájemce či jiné odběratele dle platných předpisů,
- vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb,
- kontrola a úhrada dodavatelských faktur (věcná správnost, náležitosti dle zákona, sjednaná cena),
- vedení účetnictví spojeného se správou budov, včetně daní (průběžné vedení účetnictví, předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitostí formou pravidelné měsíční uzávěrky a 1x ročně předkládání rozvahy o výši a účelu užití prostředků na provoz, údržbu a investice, činnost správce, právní zastoupení a úhrada ostatních souvisejících nákladů o výnosech z nájemného, zpracování daňových přiznání),
- ekonomický management (analýza minulých období a prognóza o předpokládaných příjmech /výdajích a výnosech/, nákladech v následujícím období, řízení cash-flow, optimalizace nákladů a výnosů).